Klantgerichtheid centraal!

Een tevreden klant vormt de basis voor langdurige zakelijke betrekkingen. Bedrijven moeten zich in toenemende mate richten op service en advies. In opdracht van de firma Mayfran onderzocht adviesbureau Marilla Bax de servicekwaliteit van de internationale machinebouwer.

De enquête richtte zich met name op de bestaande klanten. De geënquêteerden waren voornamelijk klanten met meer dan 10 producten/installaties, die ook concurrerende producten gebruiken

De meerderheid van de deelnemers had vooral contact met het projectteam/binnendienst (38 %). De meeste klanten (62%) hadden dit jaar verkoopcontact en hebben een installatie/product bij Mayfran aangeschaft.

De geënquêteerden waren over het algemeen tevreden, echter met een geringe tendens om advies te geven.

Men was overwegend positief over de buitendienst. Wat betreft verwerkingstijd voor het opstellen van offertes zien de klanten graag een snellere verwerking.

De enquête kan met een respons van 14% als statisch goed worden beoordeeld.

Bij een nieuwe enquête moet echter voor meer deelnemers worden gezorgd. De verkregen inzichten worden nu door een projectteam geanalyseerd en beoordeeld.

Maximaal rendement van de spanentransporteur door het gebruik van bewezen reinigings technologie.

  • Geschikt voor alle spaansoorten
  • Minder machinestilstand veroorzaakt door schoonmaak werkzaamheden
  • Verhoogde levensduur van de pompen en gereedschappen
  • Compact design 
  • Minder schoonmaak intervallen voor de koelvloeistof tank

meer...

MEER WINST VOOR U EN HET MILIEU

Het recyclen van spanen wordt steeds belangrijker.

Hierbij worden de spanen gebroken en gecentrifugeerd waardoor ze een hogere restwaarde krijgen als schroot. De terug gewonnen olie en/of emulsie kan weer na eventuele filtratie aan het productie proces terug gevoerd worden. Dit geeft aanzienlijk kostenbesparingen.

meer...

No upcoming fairs in the Netherlands at the moment.